17 Mayıs 2011 Salı

marsel ile ilkler peşinde

Marsel bize ilkleri yaşattı hep. O yüzden yeri daima ayrı olacak. Bütün gelişimini izledik, gözümüzün önünde oldu. Hâlâ Amerika Açık'ta ana tabloya çıktığı günkü heyecanımı hatırlarım. Rochus'ü gitti dediğim maçta yenişini hatırlarım. Bana hissettirdiklerinin yeri başkadır. Üç sene önce ilk 100'de bir Türk'ün olması için 15 sene geçmesi gerekir dediğimi hatırlayıp gülerim.

İlkler bitmez. Bu sefer önümüzde bir tane daha var: İlk Roland Garros ana tablosu. Kuralar çekildi. Marsel bugün ilk maçını Conor Niland ile oynuyor. Ters geliyor Marsel'e. İki üç sete giden maçları var ve Niland kazandı. Ayrıca geçen sene Marsel'in set alamadan kaybettiği bir Davis Cup eşleşmesi var.

Marsel 127. sırada, Niland 188. Ama aldatmasın tabii bu. Bir kere ters geliyor bu adam Marsel'e. Ve Marsel'in en sevmediği zeminde karşılaşacaklar. Ben yine de ibre Marsel'den yana diyorum. Kazanacaktır bizim oğlan.

İkinci turdaki olası rakipler Matosevic ve Ouanna. Josselin Ouanna çok tehlikeli. 2009'da kendi seyircisi önünde coşmuşluğu vardır. Matosevic ise Avustralya'nın bir türlü ilerleyemeyen isimlerinden. Marsel'den iki yaş büyük olmasına rağmen sadece kendi evinde iki kez ana tablo görmüş ve ilk turda kaybetmişti. Beni asıl korkutan Ouanna. 2009'da yakaladığı ritmi yakalarsa bizim oğlanı rahat geçer. Ama o da o zamandan bu yana kayıp. Üçüncü tur görmüştü. Sonra Amerika Açık'ta aynı yıl ikinci tur gördü ve söndü.

Son rakibini belirleyecek kısımdaki dört isim arasından da yenemeyeceği tenisçi yok Marsel'in. Kritik eşik Niland karşısında şeytanın bacağını kırmak ve Ouanna'nın saçmamalaması.

Maç dokuzuncu kortun son maçı. Müsabakalar 11'de başlayacak. Ortalama ikişer saatten 19-20 gibi başlar Marsel'in maçı.

2 yorum:

kirpi 17 Mayıs 2011 09:39  

Marsel Ouanna'yı yenmişti diye hatırlıyorum geçen sene bir toprak Challenger turnuvasında. Korkmuyorum ondan ben.

QNER 18 Mayıs 2011 18:42  

Niland'ı aldı Marsel şu birinci adım

yasal uyarı (disclaimer diyor yabancı insanlar)

bu blogdaki fotoğrafların yüzde 99.9'u http://sports.yahoo.com adresinden alınmaktadır.. tüm hakları reuters, ap ve getty images'e aittir.. sanırım.. bu blog tarafsız bir tenis blogu değildir.. sevdiğim tenis oyuncularını kayırırım.. ama sevmediklerime hakaret etmem.. siz de etmeyin, çok ayıp.. yorum yazarken öyle tek cümlelik "saldır federer, vur kır nadal" tarzı yorumlarınızı yayınlamayacağımı göz önünde bulundurun.. merak ettiklerinizi ya da içinde cidden yorum bulunan yorumlarınızı göndermekten çekinmeyin.. tenisi sevelim.. boş alanlara kort dikelim.. teşekkürler..

ben olsam firefox 3küsür ve en az 1152x864 çözünürlükte dolanırım buralarda..

GÖRÜŞ VE ÖNERİLER

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP