18 Mayıs 2011 Çarşamba

del potro ben de varım dedi

Bir Twitter mesajı ki geceme güneş gibi doğan.


 delpotrojuan 
"Con mucho esfuerzo, pero llegamos." NOS VEMOS EN PARIS!!!! Saludos a todos y gracias por sus mensajes!!


"Çok uğraştık ama gidiyoruz. PARİS'TE GÖRÜŞÜRÜZ!!!! Herkese selamlar ve mesajlar için teşekkürler"

Çok korkmuştum katılamayacak diye. Yine de yüzde yüzü ile olamayacak ama en azından bir renk. Fakat farkında mısınız? "Kazananı desteklemek" başlıklı yazıda artık Delpo'yu desteklediğimi söylemiştim. İşte ilk iyi haber geldi. Tırsın, artık kazanan taraf benim.

Öte yandan Roma'da çiftler finalinden çekilen Andy Roddick, Nice'deki turnuvadan da çekilerek omuz sakatlığının ciddiyetini gözler önüne serdi. Amerikalı'nın Fransa Açık katılımı da tehlikede.

0 yorum:

yasal uyarı (disclaimer diyor yabancı insanlar)

bu blogdaki fotoğrafların yüzde 99.9'u http://sports.yahoo.com adresinden alınmaktadır.. tüm hakları reuters, ap ve getty images'e aittir.. sanırım.. bu blog tarafsız bir tenis blogu değildir.. sevdiğim tenis oyuncularını kayırırım.. ama sevmediklerime hakaret etmem.. siz de etmeyin, çok ayıp.. yorum yazarken öyle tek cümlelik "saldır federer, vur kır nadal" tarzı yorumlarınızı yayınlamayacağımı göz önünde bulundurun.. merak ettiklerinizi ya da içinde cidden yorum bulunan yorumlarınızı göndermekten çekinmeyin.. tenisi sevelim.. boş alanlara kort dikelim.. teşekkürler..

ben olsam firefox 3küsür ve en az 1152x864 çözünürlükte dolanırım buralarda..

GÖRÜŞ VE ÖNERİLER

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP