25 Kasım 2010 Perşembe

wtf 2010: ağlamıyorum gözüme bir şey kaçtı


Sıcak çarptı "Tamam" dedik. "Çok doğal, olur öyle, insan bu sonuçta evet" dedik. Noldu sonra polen alerjin oldu. "Tamam" dedik. "Olur öyle." "Polen bu benim de vardı eskiden ama hapşırtmazdı, kaşındırırdı beni" dedim ben, kendi özelimde konuştum. Bazen konuşurum kendi kendime. Sonra karnın ağrıdı. "E yediklerine bir dikkat edeydin, güzel besleneydin" dedik. E be çocuk, her şey seni mi buluyor?

Dünya 1 numarası ile oynuyorsun ve gözüne bir şey oluyor. Lens batıyor, toz kaçıyor her neyse... Ama hepsi de seni mi buluyor yahu. Yeter.

Tamam sarhoş bir anında, "Ben Nadal'ı gözü kapalı yenerim ulaaayn" dedin belki bilemem de bu kadar ciddiye alıp sözünün arkasında durmana gerek yoktu. 38 göz, 23 kolla Nadal'ı yenemeyecek adamlar var dünyada, sen tek gözle oynamaya kalkıyorsun. Pes! Pes! Korsan mısın? Uçan Spagetti Canavarı'nın mı müridisin?


Velhasıl kelam tek gözü kalmış Djokovic, Nadal'a iki sette boyun eğdi. Bu maç başa baş giderdi dostlar, ben söyleyeyim size. Sırp, servisini kırdırdıktan sonra hemen karşılık verince anladım ben bunu. Ama ilk sette 5-5'te göz sukoyverince olmadı.

Günün ilk maçında Berdych, Roddick'i yendi. Sürpriz bu. Cuma günü Djokovic ile Roddick, Nadal ile Berdych oynayacak.

Djokovic yenerse çıkıyor.
Djokovic yenilirse, Berdych de Nadal'ı yenerse Nadal ve Berdych,
Djokovic yenilirse, Nadal da Berdych'i yenerse Nadal ve üçünden biri... Setler ve oyunlara bakılacak.

4 yorum:

arda 25 Kasım 2010 16:33  

Djokovic'in göz sorunu patlak verene kadar maç muhteşem gidiyordu.Djoker'in dünkü hali Tsonga'yla Avusturalya'daki maçını hatırlattı biraz.Sonuç olarak Nadal'ı daha iyi gördük ; passingshotları her zamanki gibi mükemmeldi.

kirpi 25 Kasım 2010 19:41  

Djokovic yenerse her durumda cikmiyor. Djokovic yenerse, Berdych de Nadal'i yenerse yine setlere bakilmasi gerekir. O zaman Djokovic Berdych'i, Berdych Nadal'i, Nadal Djokovic'i, sonra hepsi birden Roddick'i yenmis oluyorlar cunku. Gecen seneki durum gibi.

onur 25 Kasım 2010 20:06  

E ben setlere baktım da konuştum. Djokovic iki sette yenerse, Berdych Nadal'ı iki sette de üç sette de yense çıkanlardan biri oluyor Djokovic.

Djokovic üç sette yenerse, Nadal da iki sette yenilirse ortalık bulanıyor galiba sadece. Djokovic çıkar yenerse ama.

kirpi 25 Kasım 2010 20:49  

Simdii..Djokovic 3 sette yenerse, Nadal da 2 sette yenilirse hem Rafa hen Djokovic 4 set alip 3 set kaybetmis oluyorlar. Birdy ise 4 set alip 2 set kaybetmis oldugundan en birinci olarak cikiyor. Kalan ikilinin arasinda oyunlara bakarlar. Hatta grubun iki mac kazanan tek ismi Rafa demis ki;

"I am not qualified, I can meet with no-one in the semis. I can meet with the island of Mallorca in the semis."

yasal uyarı (disclaimer diyor yabancı insanlar)

bu blogdaki fotoğrafların yüzde 99.9'u http://sports.yahoo.com adresinden alınmaktadır.. tüm hakları reuters, ap ve getty images'e aittir.. sanırım.. bu blog tarafsız bir tenis blogu değildir.. sevdiğim tenis oyuncularını kayırırım.. ama sevmediklerime hakaret etmem.. siz de etmeyin, çok ayıp.. yorum yazarken öyle tek cümlelik "saldır federer, vur kır nadal" tarzı yorumlarınızı yayınlamayacağımı göz önünde bulundurun.. merak ettiklerinizi ya da içinde cidden yorum bulunan yorumlarınızı göndermekten çekinmeyin.. tenisi sevelim.. boş alanlara kort dikelim.. teşekkürler..

ben olsam firefox 3küsür ve en az 1152x864 çözünürlükte dolanırım buralarda..

GÖRÜŞ VE ÖNERİLER

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP