26 Kasım 2010 Cuma

serena çekildikçe çekiliyor

Önce izleyin..


Şimdi başa alın ve sadece müziği dinleyerek okuyun:

Bir tenisçi.... (dırırırı rırırı rırırı) Bir şampiyon.... (dırırırı dırırı rırırı) Bir cam parçası.... (Nııı nııı nııı nıı nııııııı)

Vay arkadaş! Wimbledon'ı kazandıktan birkaç gün sonra nası olduğunu hâlâ anlamadığım bir şekilde ayağını kesen ve ameliyat olan Serena Williams, Avustralya Açık'tan da çekildi. Birkaç gün önce Hopman Kupası'ndan çekildiğini açıklamıştı. Bu, 2000 puanın daha uçması demek. Yani ABD'li Şubat başında ilk 10'un dışına çıkacak.

Bence bu normal değil. Olay ilk olduğu zaman turnuvalardan kaçmak için yaptığını sanmıştım ancak Amerika Açık'ı ve Doha'yı da atlayınca utanmıştım. Fakat bu hiç mantıklı değil. Ben yine şüphelenmeye başladım. Başka bir yerinde bir sorun var. Bence bir dizi estetik ameliyat falan oldu. (Ortalığı bulandırmam lazım rahat duramıyorum)

Olduğu ameliyat 6-7 ay kortlardan uzak kaldıracak türden değil. Paranormal aktivite, ay vant tu bıliv! Mulder ve Scully göreve! Şimdi!

3 yorum:

kirpi 26 Kasım 2010 08:27  

Bence ayagini soyledigi gibi degil daha baska ve daha ciddi bir sekilde yaralamis olabilir. Nasil kestigi ile ilgili aciklama da cok sonra geldi zaten. Clisters'a da Belcika'dayken soylememis nasil yaralandigini. Ama mutlaka net bir aciklama yapmasi da gerekmez bence, ozel hayat sonucta.

Spooky 26 Kasım 2010 12:07  

Dün dedim sana da bu sakatlık bu kadar sürmez diye... Ben açıkçası bu işin içinde başka bir şey olduğunu düşünüyorum..

Belki yasaklı madde kullanımı belki de başka bir şey.

kirpi 26 Kasım 2010 15:44  

@ Spooky

Yasaklı madde kullanımı olduğunu hiç zannetmiyorum. Öncelikle Serena, Henin'in durumundaki gibi aniden ve nedensiz (kimilerine göre nedensiz) bir şekilde ortadan kaybolmadı (ki ben nedensiz ortadan kaybolmanın da mutlaka doping ile ilgili olması gerektiğini düşünmüyorum). Yasaklı madde nedeni ile ortadan 2-3 aylığına yok olmaz; daha 1 ay önce antremanlara başlamıştı, ki erken başladığı için tekrar tendonunu yırttığını söyledi. Ayrıca Clijsters Serena'nı ayağının kötü olduğunu zaten söylemişti. Tamam, Kim'in Serena ile arası baya iyi ama yalancı şahitlik yapacak kadar da değildir. Serena da dopingten kaçmak için ayağını kesecek kadar deli değildir.
Bence söylenilenden daha kötü kesti ağayını. Belki bir partide masa üstünde zıplarken masayı kırdı söylemek istemiyor mesela :). Ama tendonunu kesmiş işte. Tendonla şaka olmuyor; Del potro 11 ay oynayamadı bu yıl ki onunki iltahaplanma olduğu halde. Ben parmağımdaki tendonu zedeledim (kesmedim, yırtmadım, sadece zedeledim) ve ancak 6 ayda düzeldi. Bence gayet normal durumu.

yasal uyarı (disclaimer diyor yabancı insanlar)

bu blogdaki fotoğrafların yüzde 99.9'u http://sports.yahoo.com adresinden alınmaktadır.. tüm hakları reuters, ap ve getty images'e aittir.. sanırım.. bu blog tarafsız bir tenis blogu değildir.. sevdiğim tenis oyuncularını kayırırım.. ama sevmediklerime hakaret etmem.. siz de etmeyin, çok ayıp.. yorum yazarken öyle tek cümlelik "saldır federer, vur kır nadal" tarzı yorumlarınızı yayınlamayacağımı göz önünde bulundurun.. merak ettiklerinizi ya da içinde cidden yorum bulunan yorumlarınızı göndermekten çekinmeyin.. tenisi sevelim.. boş alanlara kort dikelim.. teşekkürler..

ben olsam firefox 3küsür ve en az 1152x864 çözünürlükte dolanırım buralarda..

GÖRÜŞ VE ÖNERİLER

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP