18 Eylül 2009 Cuma

federer del piero ile buluştu


roger federer davis cup eşleşmesi için hazır italya'dayken del potro amaaaaan del piero ile tanışayım demiş.. del piero isviçreli'ye iki forma hediye etmiş.. altın renkli olan juventus formasının arkasında "roger 1" yazıyor.. tabi ki wimbledon'daki altın rengi-beyaz kıyafet iğrençliği ile paralel bir hareketi bu nike'ın.. diğer forma ise del piero'nun siyah-beyaz imzalı forması..

yazları futboldan vakit bulduğunca tenis de oynayan del piero (valla ben de şimdi öğrendim) ayrıca kokmadıklarını söyleyerek bir çift de ayakkabı hediye etmek istemiş federer'e..

1 yorum:

K. A. 18 Eylül 2009 13:21  

Ben bu yazıyı okuduğumda futbol tutkunu Federer, Basel taraftarı, ile del Piero bir tenis maçı yapsa üstüne bir de futbol maçı yapsa dedim. Çim kortta ve çim sahada izlenirler valla.

yasal uyarı (disclaimer diyor yabancı insanlar)

bu blogdaki fotoğrafların yüzde 99.9'u http://sports.yahoo.com adresinden alınmaktadır.. tüm hakları reuters, ap ve getty images'e aittir.. sanırım.. bu blog tarafsız bir tenis blogu değildir.. sevdiğim tenis oyuncularını kayırırım.. ama sevmediklerime hakaret etmem.. siz de etmeyin, çok ayıp.. yorum yazarken öyle tek cümlelik "saldır federer, vur kır nadal" tarzı yorumlarınızı yayınlamayacağımı göz önünde bulundurun.. merak ettiklerinizi ya da içinde cidden yorum bulunan yorumlarınızı göndermekten çekinmeyin.. tenisi sevelim.. boş alanlara kort dikelim.. teşekkürler..

ben olsam firefox 3küsür ve en az 1152x864 çözünürlükte dolanırım buralarda..

GÖRÜŞ VE ÖNERİLER

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP