18 Haziran 2009 Perşembe

wimbledon 2009 seribaşıları

seribaşılar da belirlendi hadi bakalım.. nadal'ın federer'in önünde olması şaşırtıcı.. safin ve schüttler geçen sene yarı final oynadıkları için zıplamışlar bayağı.. şarapova da 24 numaralı seribaşı oldu çok süper oldu.. (bu arada beni çaylak eden ekşi sözlük moderasyonuna sitemlerimi gönderiyorum -hıh)

tek erkekler:

1. Rafael Nadal
2. Roger Federer
3. Andy Murray
4. Novak Djokovic
5. Juan Martín del Potro
6. Andy Roddick
7. Fernando Verdasco
8. Gilles Simon
9. Jo-Wilfried Tsonga
10. Fernando González
11. Marin Čilić
12. Nikolay Davydenko
13. Robin Söderling
14. Gaël Monfils
15. Marat Safin
16. Tommy Robredo
17. David Ferrer
18. James Blake
19. Rainer Schüttler
20. Stanislas Wawrinka
21. Tomáš Berdych
22. Feliciano López
23. Ivo Karlović
24. Radek Štěpánek
25. Dmitry Tursunov
26. Jürgen Melzer
27. Philipp Kohlschreiber
28. Mardy Fish
29. Igor Andreev
30. Viktor Troicki
31. Victor Hănescu
32. Albert Montañés

tek bayanlar:

1. Dinara Safina
2. Serena Williams
3. Venus Williams
4. Elena Dementieva
5. Svetlana Kuznetsova
6. Jelena Janković
7. Vera Zvonareva
8. Victoria Azarenka
9. Caroline Wozniacki
10. Nadia Petrova
11. Agnieszka Radwańska
12. Marion Bartoli
13. Ana Ivanović
14. Dominika Cibulková
15. Flavia Pennetta
16. Jie Zheng
17. Amélie Mauresmo
18. Samantha Stosur
19. Na Li
20. Anabel Medina Garrigues
21. Patty Schnyder
22. Alizé Cornet
23. Aleksandra Wozniak
24. Maria Sharapova
25. Kaia Kanepi
26. Virginie Razzano
27. Alisa Kleybanova
28. Sorana Cîrstea
29. Sybille Bammer
30. Ágnes Szávay
31. Anastasia Pavlyuchenkova
32. Anna Chakvetadze

3 yorum:

brokoli 18 Haziran 2009 00:18  

eski başarılar,wimbledondaki önceki senelerde alınan neticeler bu kadar etki ediyorsa bu seribaşı sistemine neden son 9 yılda 7 kere final oynayan ve 5 ini kazanan ve de son 2 yılın şampiyonu olan venus wiliiams dinara safinanın arkasında merak ediyorum...bir venus fanı falan değilim dinarayı da severim ama sadece merakımdan sordum sizce neden böyle???

onur 18 Haziran 2009 00:23  

ondan daha ilginci 5 sene üstüste şampiyon olan federer'in nadal'ın arkasında olması.. bilmiyorum, bilemiyorum..

brokoli 18 Haziran 2009 09:17  

nadalın federerin önünde olması beni de şaşırttı ama hiç değilse nadal bu turnuvanın son 3 yıl finalisti ve son şampiyonu diyebiliyorum kendi kendime ama dinara safina için ise hiç bir şey bulamıyorum.....

yasal uyarı (disclaimer diyor yabancı insanlar)

bu blogdaki fotoğrafların yüzde 99.9'u http://sports.yahoo.com adresinden alınmaktadır.. tüm hakları reuters, ap ve getty images'e aittir.. sanırım.. bu blog tarafsız bir tenis blogu değildir.. sevdiğim tenis oyuncularını kayırırım.. ama sevmediklerime hakaret etmem.. siz de etmeyin, çok ayıp.. yorum yazarken öyle tek cümlelik "saldır federer, vur kır nadal" tarzı yorumlarınızı yayınlamayacağımı göz önünde bulundurun.. merak ettiklerinizi ya da içinde cidden yorum bulunan yorumlarınızı göndermekten çekinmeyin.. tenisi sevelim.. boş alanlara kort dikelim.. teşekkürler..

ben olsam firefox 3küsür ve en az 1152x864 çözünürlükte dolanırım buralarda..

GÖRÜŞ VE ÖNERİLER

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP