19 Haziran 2009 Cuma

kura falı

wimbledon kuraları bugün çekildi.. şöyle birazcık yorum, birazcık falcılık ortaya karışık bir şeyler atalım:

tek erkeklerde hala nadal'ın çekilme ihtimali bulunduğundan net bir şey söylemek mümkün değil.. zira pazartesi günkü maç programı belli olmadan nadal çekildiğini açıklarsa bir önceki postta da belirttiğim gibi juan martin del potro onun yerine yerleşecek yani tablonun alt kısmının en üstünden , üst kısmının en üstüne gidecek ve federer ile yarı finalde eşleşmekten kurtulacak.. (ha zaten oraya kadar çıkması sürpriz)

nadal'ın çekilmediğini varsayıp devam ediyorum.. nadal'ın kurası federer'e göre daha zor.. zira hemen ikinci turda lleyton hewitt var.. roland garros'ta nadal 3 sette geçmişti hewitt'i ama burada zor.. hele ki şu formu ile çok zor.. dördüncü turdaki olası rakibi radek stepanek.. andy roddick, andy murray ve marat safin de tablonun üst tarafındalar.. nadal katılsa bile en fazla çeyrek final görecektir..

federer'e, tablonun alt tarafına baktığımızda, çim zeminde onu zorlayacak bir isim yok.. ivo karlovic, marin cilic gibi iki iyi servis atan hırvat oradalar ama onlar da anca çeyrek final sonrası gelebilecekleri için federer güle oynaya çıkacaktır yarı finale kadar..

andy murray'nin federer ile ayrı yarılara düşmesi sevindirici.. murray dördüncü tura kadar rahat (gulbis var ama...), dördüncü turda marat safin gelecek büyük olasılıkla, çeyrek finalde fernando gonzalez ve yarı finalde de nadal / hewitt /roddick üçlüsünden biri var..

djokovic yine şanssız.. federer'in tarafında.. ilk turda elenmezse dördüncü turda geçen senenin yarı finalisti reiner schüttler tarafından şutlanır.. schüttler amca 33 yaşında ama hertogenbosch'ta yarı finale çıktı bu hafta.. onun da kurası rahat gözüküyor..

garibim ernest gulbis ikinci turda murray ile oynayacak.. yine bize hüsran.. grigor dimitrov var bi de.. bulgar wild card, junior şampiyonu.. ikinci turda andy roddick ile karşılaşacak.. roddick'in çeyrek finale kadar yolundaki en büyük rakip..

bayanlarda yine bir williamslar finali olasılığı var.. erkeklere göre daha dengeli dağılmış ana tablo.. safina turnuvaya erken veda eder diye düşünüyorum.. erken derken çeyrek final öncesi.. onun bulunduğu 1/8lik dilimden sürpriz yapacak isim katarina srebotnik olabilir..

williamslar rahat ilerler.. ancak serena'nın çeyrek final mücadelesi çok zorlu geçecek.. zira azarenka/şarapova/petrova'dan biri gelecek.. kaderin cilvesi ki şarapova ile petrova roland garros'ta da karşılaşmışlardı.. ben her ne kadar şarapova yenilir desem de o kazanmayı bilmişti.. şimdi daha rahat kazanır..

jelena dokic artık yapsın bir şeyler.. roland garros'taki şanssız sakatlığından sonra burada güzel şeyler bekliyorum kendisinden.. üçüncü turda ana ivanovic ile karşılaşacak ki çim zeminde çok rahat yenmesi gerekir dokic'in.. caroline wozniacki de dördüncü tura kadar rahat, orada roland garros 2009 şampiyonuna rastlıyor..

çeyrek final sallamalarımı yapayım:

lleyton hewitt - andy roddick
andy murray - fernando gonzalez
marin cilic - rainer schüttler
fernando verdasco - roger federer

katarina srebotnik - caroline wozniacki
venus williams - li na
marion bartoli - elena dementieva
victoria azarenka/maria şarapova - serena williams

e hani link diyenler için geliyor:
tek erkekler
tek bayanlar

4 yorum:

Conquistador 19 Haziran 2009 16:28  

grigor dimitrov için heyecanlıyım açıkçası. en azından bir çeyrek bekliyorum kendisinden.

rıza yaşar 19 Haziran 2009 17:07  

Onur,

Dimitrov hakkında fikirlerin neler merak ediyorum doğrusu?

Kendisini geçen hafta queens'de Simon'a karşı izledim ilk kez, ki izlerken özel olarak bakmadım zira kendisinin tenis dünyasının yeni yıldız adayı olduğunu bilmiyordum. Daha sonra emre yazıcıol'un, bloğunda yazdığı önümüzdeki yıllardaki grand slam şampiyonları tahminini içeren yazıda bu arkadaşın ismini görünce bende jeton düştü. Kendisine yeni Federer gözüyle bakılıyormuş onu da öğrendim bu vesileyle.

İzlediğim dimitrov bana, raketine hakim gelecek vaad eden bir tenisçi havası verdi. Ancak ne yalan söyleyeyim biraz çelimsiz görünüyor. Yaşıyla mı alakalı acaba. Ancak fizik olarak Federer'i andırmadı bana.

Sen daha yakından takip etmişsindir fikrini merak ediyorum.

Kura için ise Murray'nin de pek iyi kura çekmediğini düşünüyorum. İkinci turda her ne kadar düşüşte olsa da Gulbis gibi potansiyeli olan bir raketle oynaması dezavantaj. Bunun yanısıra dördüncü turda safin ile karşılaşacak ki ben olursa o maçta safin'i bir adım önde görüyorum. Geçen seneki wimbledon aklıma geliyor, son dönemki performansını düşünüyorum, üstelik Murray'nin üzerinde çok büyük bir baskı olacaktır. Son dönemde formda olsa da, Queens'i alsa da tecrübe yönünden safin daha ağır basıyor. Üstelik Safin'in kaybedecek birşeyi yok. Bu şartlarda Safin geçen sene Djokovic'e yaptığı sürprizi bu sene Murray'e yapabilir.

Djokovic konusunda senin kadar karamsar değilim. İyi bir kura çekmiş gözüküyor, iyi başlarsa bunun verdiği moralle yarı final görebilir.

Yunus Dilber 19 Haziran 2009 17:15  

Federerci olduğumdan daha fazla Maria Sharapovacıyım aynı zamanda.Ve bugün çekilen kura Maria için oldukça zor.Daha 2.turda bu yılki Roland Garros'ta ilk 2 turda elediği isimlerin karşılaşmasından gülen taraf ile oynayacak ki Nadia Petrova'nın sağı solu belli olmaz.Ayrıca orada sürpriz yapabileceğini düşündüğüm 2 ismin de bulunması ayrı bir bahtsızlık.Bunlardan biri Magdalena Rybarikova.Yani son Birmingham şampiyonu olan raket ve bu yıl çim korttaki 6 maçını da kazandı.Elemeden gelerek şampiyon oldu ve iyi bir tekniğe sahip.Elediği isimler de hiç kolay oyuncular değil.Diğeri de Laura Robson tabii ki.İngilizlerin yeni umudu.Son Wimbledon'ın future şampiyonu aynı zamanda ve Robson da Masha'nın tarafında.Zaten Azarenka çok iyi bir oyuncu.Ve Sharapova çeyrek finalde Serena Williams gibi bir isimle oynayacak.(eğer kalırsa)
Kısacası elimizle seçip en zor olanları çekmek isteseydik en fazla böyle bir tablo gelirdi ve bu da geldi.
Olaya iyi yanından bakmak gerekirse artık Sharapova'yı kimse ballı diye suçlayamayacak aynı Roland Garros'ta yaptıkları gibi.
Her neyse...Wozniacki'nin kurası da oldukça iyi.Zaten an itibarı ile bu sezon 5.WTA TOUR FİNALİNİ oynamaya hak kazandı.
Benim favori oyuncularım:ROGER FEDERER,MISCHA ZVEREV,MARIA SHARAPOVA,CAROLINE WOZNIACKI,MAGDALENA RYBARIKOVA.
Performansını çok merak ettiğim isimler ise:BENJAMIN BECKER,JURGEN MELZER,ROBIN SODERLING,LAURA ROBSON,LARCHER DE BRITO.

onur 19 Haziran 2009 17:27  

doğruyu söylemek gerekirse dimitrov'un ismini duyuyordum ama hiç izlememiştim.. ilk defa geçen hafta izledim sanırım o da 1 set bile değil toplamda.. yeri geldiğinde atak oynamaktan çekinmeyen bir oyuncu, kendini baseline'da daha rahat hissediyor.. ama file önünde de bir kaç volesini gördüm ki iyi bir dokunuşa sahip..

wimbledon'da da izleyip daha kesin bir kanıya varmak lazım..

yasal uyarı (disclaimer diyor yabancı insanlar)

bu blogdaki fotoğrafların yüzde 99.9'u http://sports.yahoo.com adresinden alınmaktadır.. tüm hakları reuters, ap ve getty images'e aittir.. sanırım.. bu blog tarafsız bir tenis blogu değildir.. sevdiğim tenis oyuncularını kayırırım.. ama sevmediklerime hakaret etmem.. siz de etmeyin, çok ayıp.. yorum yazarken öyle tek cümlelik "saldır federer, vur kır nadal" tarzı yorumlarınızı yayınlamayacağımı göz önünde bulundurun.. merak ettiklerinizi ya da içinde cidden yorum bulunan yorumlarınızı göndermekten çekinmeyin.. tenisi sevelim.. boş alanlara kort dikelim.. teşekkürler..

ben olsam firefox 3küsür ve en az 1152x864 çözünürlükte dolanırım buralarda..

GÖRÜŞ VE ÖNERİLER

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP