19 Mayıs 2009 Salı

zor günlerdi, üstüne basıp geçtim hepsinin

nereden başlayacağımı bilemiyorum.. küçücük gazete haberleri dışında 6 ay tenissiz geçti hayatımda.. insanın heyecanı ve şevki kırılıyor böyle durumlarda.. tam işleri rayına oturtmuşken şimdi yazmaya nereden başlayacağını bilememek cesaretimi kırıyor..

er gazinosunda bir tenis maçı izleyebilmek için verdiğim mücadeleler geliyor aklıma.. tam acemiliğimin bittiği ve izmir'e, usta birliğime geldiğimin ilk haftası başlayan avustralya açık maçlarını göz ucuyla da olsa izleyebilmek için normal kalk saatinden 1 saat önce kalkıp alt kattaki televizyonun başına, nöbetçi astsubaydan azar işitmek pahasına da olsa geçmiştim.. ancak uydu kanalları öle bir kurulmuş ki eurosport yok.. nasıl bir hayal kırıklığı yaşadığımı bir ben bilirim..

avustralya açık finalin günü zar zor çarşı izni alıp gittiğim internet kafedeki bağlantının maç yayının dakikada 2 frame olacak şekilde aktarabildiğini görüp de saç, baş yolmam.. nadal ile verdasco arasındaki yarı final maçının son yılların en güzel sert kort mücadelelerinden biri olduğunu öğrenmem.. hepsi yaraladı beni..

askerliğimin son günlerine doğru bu sefer düzgünce yüklenmiş uydu kanallarının arasında dolaşırken eurosportta bir tenis maçına rastlamam.. fakat erlerin "çavuş, düzgün bi şey aç da izleyeg", "arka sokaklar başlamadı mı?", "samanyolu'da türk filmi varmış" şeklindeki baskılara karşı gelmeme rağmen, çalan içtima düdüğüne yenilmem..

bunlar geride kaldı artık.. fransa açık başlıyor önümüzdeki hafta, ana tablo cuma günü belirlenecek.. ama ben bu sene ne oldu, ne bitti, kim nereyi kazandı, kim sakat, kim formda bilmiyorum.. kondüsyonum yetersiz şu an.. çok çalışmam lazım anne çoooook!

2 yorum:

rıza yaşar 20 Mayıs 2009 11:17  

Onur,
hoşgeldin.

Gözümüz yollarda kaldı valla :) Avustralya açığı takip ettik ama senin yorumların olmadan eksik kaldı biryerde.

Tam zamanında döndün ama. Yaşlı kıtanın grand slamleri farklı olur benim için. Önümüzdeki 2 ay çok güzel olacak bu bağlamda.

Takipçin olacağız :)

onur 20 Mayıs 2009 12:44  

hoşbuldum rıza yaşar, hayat çok güzel kuşlar, kelebekler felan :)

yazılarda eski momentumumu yakalamam zaman alacaktır.. elimden gelenin en iyisini yapmaya çalışacağım.. 6 aylık boşluğu kapatmam gerek en başta..

yasal uyarı (disclaimer diyor yabancı insanlar)

bu blogdaki fotoğrafların yüzde 99.9'u http://sports.yahoo.com adresinden alınmaktadır.. tüm hakları reuters, ap ve getty images'e aittir.. sanırım.. bu blog tarafsız bir tenis blogu değildir.. sevdiğim tenis oyuncularını kayırırım.. ama sevmediklerime hakaret etmem.. siz de etmeyin, çok ayıp.. yorum yazarken öyle tek cümlelik "saldır federer, vur kır nadal" tarzı yorumlarınızı yayınlamayacağımı göz önünde bulundurun.. merak ettiklerinizi ya da içinde cidden yorum bulunan yorumlarınızı göndermekten çekinmeyin.. tenisi sevelim.. boş alanlara kort dikelim.. teşekkürler..

ben olsam firefox 3küsür ve en az 1152x864 çözünürlükte dolanırım buralarda..

GÖRÜŞ VE ÖNERİLER

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP