22 Mayıs 2009 Cuma

neler olmuş?

atp ve wta tour sıralamalarını inceledim geçen.. askerden dönünce şu oyuncu şu sırada olur, şu düşer, öteki ilk ona giremez diye kafamda tahminler yürütmüştüm..

venus williams'ın ilk 3'te olması benim için bir sürpriz, svetlana kuznetsova'nın ilk 10'da olması, petrova'nın hala ilk 10'u kovalayabiliyor olması da.. anabel medina garriguez ve kaia kanepi'nin ilk 20 içine girmesi de bende büyük şaşkınlık yarattı.. özellikle kaia kanepi'nin geçen seneki çıkışından sonra yükseleceğini umuyordum ama ilk 20'yi beklemiyordum..

genç oyunculardan alize cornet ve anastasia pavlyuchenkova da hala benim açımdan istenileni verebilmiş değil.. cornet ben yokken 11. sıraya kadar yükselmiş ama şimdi ilk 20'de bile değil..

daniela hantuchova, maria kirilenko ve nicole vaidisova (ki 2 sene önce sorsanız bu kız 1 numara olur bile demiştim ama geçen seneki sarsak halleri bardağı taşırdı) hak ettikleri yerdeler.. caroline wozniacki ve victoria azarenka da şu an için olmaları gereken yerde yani ilk 10'da duruyorlar..

erkekler tenisinde ise ilk 4'e bakmadan geçiyoruz.. zaten rafa-roger/ novak-murray/ve diğerleri şeklinde bir gruplaşma mevcut.. andy murray üçüncülüğü novak'ın elinden alır demiştim, almış..

diğerlerinin başında juan martin del potro geliyor ki 1 yıl içerisinde geldiği nokta muazzam ötesi.. beklenen bir şeydi ve oldu.. gilles simon geçen sene sonunda elde ettiği yeri korumuş, gael monfils de ilk 10'u iyiden iyiye zorlamaya başlamış.. marin cilic yine hak ettiği yerde olan belki de daha yukarılarını hak eden bir genç.. marat safin en sonunda 30lu sayılardan kurtulabilmiş..

onun dışında pek de bir değişiklik yok.. orta ve alt sıralar kendi aralarında değişiklik yaşamışlar.. ernests gulbis en büyük hayal kırıklığımdır bunu da belirteyim.. çok büyük potansiyeli vardı ne oldu bilmiyorum.. janko tipsarevic de üzenlerden beni..

0 yorum:

yasal uyarı (disclaimer diyor yabancı insanlar)

bu blogdaki fotoğrafların yüzde 99.9'u http://sports.yahoo.com adresinden alınmaktadır.. tüm hakları reuters, ap ve getty images'e aittir.. sanırım.. bu blog tarafsız bir tenis blogu değildir.. sevdiğim tenis oyuncularını kayırırım.. ama sevmediklerime hakaret etmem.. siz de etmeyin, çok ayıp.. yorum yazarken öyle tek cümlelik "saldır federer, vur kır nadal" tarzı yorumlarınızı yayınlamayacağımı göz önünde bulundurun.. merak ettiklerinizi ya da içinde cidden yorum bulunan yorumlarınızı göndermekten çekinmeyin.. tenisi sevelim.. boş alanlara kort dikelim.. teşekkürler..

ben olsam firefox 3küsür ve en az 1152x864 çözünürlükte dolanırım buralarda..

GÖRÜŞ VE ÖNERİLER

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP