22 Ağustos 2011 Pazartesi

cincinnati: break me shake me hate me


Dün oturdum dedim erkekler maçını adam gibi izleyemedim bari kadınlar finalini düzgün izleyeyim. Sağolsun Sharapova ve Jankovic beni doğduğuma pişman ettiler. Maçı yarım bırakıp çıkacakım Jankovic ikinci sette 2-0 öndeyken zira Behzat Ç’de sona geliyorum. Heyecan artıyor. Sonra benim bildiğim Masha bu maçı son sete götürür diyerek izledim, götürdü de. Ama son setin başı dayanılmazdı artık. Neticede ben kapattıktan sonra Sharapova hiç oyun kaybetmemiş ve maçı kazanmış.

Bugün Guardian’da okudum. Jankovic için “consistently inconsistent” diye bir tabir kullanmışlar ki bence bunu bütün kadın tenisçiler için açarsak sorun olmaz. İstikrarsız olmakta bu kadar istikrarlı olunması da yetenek işi.

Sonra Bodo’yu okuyordum. Finalden önce bir önbakış yazmıştı. Jankovic ile Sharapova’nın temel farkını o kadar iyi gözlemlemiş ki. Yarı final maçında Masha sette 4-1 öndeyken asla gülmüyor, gözlerini kapamış maçı düşünüyor. Jankovic 4-1 öndeyken dev ekrandan kiss cam’e yakalanana çiftlere bakıp gülüyor. Masha’nın hırsı omzunun götürdüklerinin bir kısmını geri kazanmasında büyük bir rol oynadı. En azından bir Grand Slam daha kazanmadan rahat etmeyecek Rus tenisçi.

Ha dün ne oldu. 4-1 önde olan Maria’ydı. Ama seti alan Jankovic. Şimdi JJ’e koçu yaramış. Daha çok file önü kullanıyor. Ama işte huylu huyundan vazgeçmez. Konsantrasyon bozma adına birkaç hamlesi vardı. Etkili de oldu. Sakatlık molası almamasına çok şaşırdım ama o eksikliğini “O top dışarıda mı? İçeride mi? Koç? Nouni? Sen ne diyorsun? Nerede top? Du bi daha bakayım. Ha? İtiraz edermişm gibi geleyim ama sonra itiraz etmeyeyim” diyerek giderdi.

İki slamdir Sharapova kazanacak diyorum kazanamıyor. Bu sefer kazanamaz diyeyim de kazansın o zaman. Jankovic ise kırk fırın ekmeklik bir diyete girsin. Öyle gelsin.

1 yorum:

fatih özdemir 23 Ağustos 2011 11:52  

jankovic bence son iki sezonun en iyi maçını oynadı ama soluğu yetmedi. Peş peşe iki turnuvanın ilkinde ilk turda elenip ikincisinde final oynamak da tam ona göre. Maçı alsaydı tarih yazardı herhalde:)

mashanınsa bence serena karşısında şansı yok hala klasik çift hata sendromundan tut da zırt pırt fileye takma hastalığı vardı
ilk set son puanı çift hata ile verdi ya bravo dedim ama istanbul sıralamasında 1 numara olması güzel oldu istanbul cuptan sonra tekrar izlemek çok güzel olacak

yasal uyarı (disclaimer diyor yabancı insanlar)

bu blogdaki fotoğrafların yüzde 99.9'u http://sports.yahoo.com adresinden alınmaktadır.. tüm hakları reuters, ap ve getty images'e aittir.. sanırım.. bu blog tarafsız bir tenis blogu değildir.. sevdiğim tenis oyuncularını kayırırım.. ama sevmediklerime hakaret etmem.. siz de etmeyin, çok ayıp.. yorum yazarken öyle tek cümlelik "saldır federer, vur kır nadal" tarzı yorumlarınızı yayınlamayacağımı göz önünde bulundurun.. merak ettiklerinizi ya da içinde cidden yorum bulunan yorumlarınızı göndermekten çekinmeyin.. tenisi sevelim.. boş alanlara kort dikelim.. teşekkürler..

ben olsam firefox 3küsür ve en az 1152x864 çözünürlükte dolanırım buralarda..

GÖRÜŞ VE ÖNERİLER

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP