19 Kasım 2010 Cuma

köllerer'in bile altında olmak

Wolverine düşüşün kralını yaşadı. Sezon başında çatlayan bilek, yanlış tedavi, geç kalınan ameliyat derken ne Amerika Açık puanlarını koruyabildi Arjantinli, ne de geri döndüğünde adam gibi oynayabildi. Kaybedilen puanlar neticesinde del Potro, 224 basamak birden düşerek 259. sıraya geriledi. Buraya kadar her şeyi kaldırabilirim ancak Daniel Köllerer denilen....... tamam sakinim, o tenisçi dışında her şeye benzeyen şeyin bile altına düşmesini kaldıramam. Eminim şu an her neredeyse, "Hehehe Amerika Açık şampiyonu benim altımda sıralamada, ben ondan daha iyi tenisçiyim" diyerek havalanıyordur bu şey.

Avustralya Açık'ta Protected Ranking ile ana tabloya girecek bizim çocuk o açıdan müsterih olunuz. Fakat ilk turda seribaşı düşerse (ki 1/2 ihtimal) ne olur bilemem. Federer-del Potro, Söderling-del Potro ilk tur eşleşmesini izleyemem sanırım heyecandan.

5 yorum:

kirpi 19 Kasım 2010 00:54  

Del Potro'nun bilegi catlamamisti ki yahu.. Onun tendiniti vardi, dinlenemdiginden kotu olmustu. Bilegi catlayan Davydenko benim bildigim.

Bir de ilk turda seri basi ihtimali 128'lik tabloda 32/128 den 1/4..Ama kendisini saymassak 32/127'den birboluaaamaann.. Kacayim ben en iyisi gece gece...

onur 19 Kasım 2010 01:00  

tendinitin yanında çatlak da vardı diye hatırlıyorum. hatta yanlış tedavi dediğim de oydu.

grand slam turnuvasında 64 maç var ilk turda. bu 64 maçın 32'si seribaşılarla yapılan maçlar. 32/64 yani seribaşıya düşmeme olasılığı. ya da düşme olasılığı... şeklinde hesapladım ben olayı ondan öyle. garip bir mantık benimki. pek sağlıklı değil.

kirpi 19 Kasım 2010 01:08  

Del Porto'nun bileginde catlak olmadigindan neredeyse kesin olarak eminim cunku baya yakin takip etmistim. Hatta yanlis tedavi de yok. Hikaye su, Del Potro'nun bileginde oldukca ilerlemis tendinit var. Rafa'nin dizlerinden falan cok daha kotu. Once dinlendirerek cozmek istiyorlar, 3 ay falan bekliyorlar sonuc yok. Ameliyat zaten bildigim kadari ile en istenmeyen tedavi sekli. Cahill'in durumundaki gibi tendinit nedeniyle ameliyat olup bir daha toparlanamayan tenisciler var cunku. O nedenle ameliyatsiz kurtarir mi diye 3-4 ay beklediler. Ama olmayinca son care ameliyat oldu iste. Sonucunu bekleyip gorecegiz.

Ben eslesme olasiliginda duz mantikla gittim. 127 oyuncunun herhangi biriyle eslesebilir seklinde. Matematik hocasina bi sormak lazim ama :).

Russell 19 Kasım 2010 01:09  

onur wins, kirpi yanlış hesaplamış. hatta başta kirpi doğru gibi geldi, sonra diğer yorumu okuyunca "hee" oldum.

Russell 19 Kasım 2010 02:10  

şimdi farklı bir şey ürettim..

seed vs. unseed
unseed vs. unseed

bunun gibi 32 tane var böyle..

burada 96 unseed 32 seed.. 64 unseed, unseed ile oynayacak, 32 unseed, 32 seed ile oynayacak.. yani sonuç 64/96, sadeleştirelim.. 2/3..

yasal uyarı (disclaimer diyor yabancı insanlar)

bu blogdaki fotoğrafların yüzde 99.9'u http://sports.yahoo.com adresinden alınmaktadır.. tüm hakları reuters, ap ve getty images'e aittir.. sanırım.. bu blog tarafsız bir tenis blogu değildir.. sevdiğim tenis oyuncularını kayırırım.. ama sevmediklerime hakaret etmem.. siz de etmeyin, çok ayıp.. yorum yazarken öyle tek cümlelik "saldır federer, vur kır nadal" tarzı yorumlarınızı yayınlamayacağımı göz önünde bulundurun.. merak ettiklerinizi ya da içinde cidden yorum bulunan yorumlarınızı göndermekten çekinmeyin.. tenisi sevelim.. boş alanlara kort dikelim.. teşekkürler..

ben olsam firefox 3küsür ve en az 1152x864 çözünürlükte dolanırım buralarda..

GÖRÜŞ VE ÖNERİLER

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP