11 Ekim 2008 Cumartesi

en üst seviyeye kaç yaşında ulaşılır?

dün oturuyorum yine.. düşüncelerdeyim, yavaştan yaşlanıyorum.. 24 bitmiş gün itibariyle.. hala tenis oynamaya, ilerlemeye çalışıyorum.. sonra birden acaba kaç yaşında bu tenis oyuncuları tepe noktasına ulaşıyolar diye düşündüm.. hemen atp resmi sitesine girip sıralamayı aldım önüme.. ilk 100 tenis oyuncusunun yaşlarını çıkardım.. başladım sıralamalarıyla çarpmaya.. 1 numaradakini 100 ile 100 numaradakini 1 ile çarptım.. hepsini toplayıp 1'de 100'e kadar sayıların toplamı olan 5050'ye böldüm.. sonuç 25.5 çıktı.. federer bunun ispatıdır diye bir de aferin dedim kendime..

ilk 100'ün 10'ar 10'ar yaş ortalamaları ve toplam sıralama ağırlıklı yaş ortalaması şu şekilde:

ilk 10'da nadal, djokovic, murray ve del potro ortalamayı çok düşürüyorlar.. o yüzden 23'lerde ilk 10'un sıralama ağırlıklı yaş ortalaması.. ne kadar doğru bir hesaplama bilemiyorum ama daha 1,5 senem var.. durmak yok tenise devam..

canım sıkılırsa wta için de yaparım böyle bir hesap..

0 yorum:

yasal uyarı (disclaimer diyor yabancı insanlar)

bu blogdaki fotoğrafların yüzde 99.9'u http://sports.yahoo.com adresinden alınmaktadır.. tüm hakları reuters, ap ve getty images'e aittir.. sanırım.. bu blog tarafsız bir tenis blogu değildir.. sevdiğim tenis oyuncularını kayırırım.. ama sevmediklerime hakaret etmem.. siz de etmeyin, çok ayıp.. yorum yazarken öyle tek cümlelik "saldır federer, vur kır nadal" tarzı yorumlarınızı yayınlamayacağımı göz önünde bulundurun.. merak ettiklerinizi ya da içinde cidden yorum bulunan yorumlarınızı göndermekten çekinmeyin.. tenisi sevelim.. boş alanlara kort dikelim.. teşekkürler..

ben olsam firefox 3küsür ve en az 1152x864 çözünürlükte dolanırım buralarda..

GÖRÜŞ VE ÖNERİLER

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP