27 Haziran 2011 Pazartesi

serena'ya aslında ne oldu?


Serena'nın ayağını kesmesi ve sonrasında gelişen olaylarla ilgili açıklananların aksine başka bir şeyler yattığını düşündüm hep bunun altında. Bu benim şüpheci karakterimden ve Serena'yı sevmememden kaynaklanıyor çok açıkça görüldüğü üzere. Dün ve bugün olay hakkında yeni açıklamalar geldi.

Dün Serena yaptığı açıklamada ayağını kestikten  sonraki ilk ameliyatın ardından Ekim ayında bisiklet sürerken düştüğünü ve ikinci ameliyatın ondan sonra olduğunu anlattı. "Çok hızlı gidiyordum ve birden kendimi yerde buldum. Çok utanç vericiydi. Kendime gülüyordum. O sırada geçmekte olan bir ambulanstan inip iyi olup olmadığımı sordular" dedi. Omzunda ve yüzünde yaralar oluşmuş bu düşüşün etkisiyle. Yüzündeki geçmiş ama omzundaki geçmemiş. Komedi.

Bitmedi.

Serena'nın antrenman partneri Sasha Bijan, Sırp basınına yaptığı açıklamada ayak kesilmesinin olduğu gece Serena'nın yanında olduğunu ve pedikür nedeniyle ABD'li tenisçinin açık ayakkabı giydiğini doğruladı. Fakat söylediği fazladan bir şey Serena'nın yaptığı açıklama ile çelişiyor. Williams karanlıkta yerdeki cam parçalarına fark etmeden bastığını söylerken, Bijan bir garsonun Serena'nın ayağına bardak düşürdüğünü belirtti.

Bijan ayrıca Serena akciğer embolisi geçirdiğinde de yanında olduğunu söyledi. Serena'nın menajeri ise Bijan'ın o sırada Florida'da olduğunu ve tenisçinin hastaneye Los Angeles'ta kaldırıldığını söyledi.

Bırakın bunları...

Ben de Serena'nın yanındaydım. Öyle olmadı. Serena bir şeye sinirlendi. Çok sarhoştu ve o sinirle masayı devirdi. Ayaklarında kesik oldu. Hastaneye gittiler. Akciğer embolisinin nedeni ise Serena'nın estetik ameliyatlarıydı. Karın bölgesinde bu yüzden iç kanama oldu. Bu yüzden akciğerlerine kan birikti. Olayların aslı bu. Yanındaydım Serena'nın. Ben, Yaşar Usta.

0 yorum:

yasal uyarı (disclaimer diyor yabancı insanlar)

bu blogdaki fotoğrafların yüzde 99.9'u http://sports.yahoo.com adresinden alınmaktadır.. tüm hakları reuters, ap ve getty images'e aittir.. sanırım.. bu blog tarafsız bir tenis blogu değildir.. sevdiğim tenis oyuncularını kayırırım.. ama sevmediklerime hakaret etmem.. siz de etmeyin, çok ayıp.. yorum yazarken öyle tek cümlelik "saldır federer, vur kır nadal" tarzı yorumlarınızı yayınlamayacağımı göz önünde bulundurun.. merak ettiklerinizi ya da içinde cidden yorum bulunan yorumlarınızı göndermekten çekinmeyin.. tenisi sevelim.. boş alanlara kort dikelim.. teşekkürler..

ben olsam firefox 3küsür ve en az 1152x864 çözünürlükte dolanırım buralarda..

GÖRÜŞ VE ÖNERİLER

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP