1 Kasım 2010 Pazartesi

st petersburg: kukushkin beyaz tavşanı izledi mi

Kazak raket Mikhail Kukushkin (ehehe), kariyerinin ilk ATP şampiyonluğunu, St. Petersburg'da yaşadı. Finalde ev sahibi tenisçi Mikhail Youzhny'i 6-3/7-6 mağlup etti. Bunlar iyi güzel de St. Petersburg turnuvasının oynandığı mekan Harikalar Diyarı mı?

Öncelikle bu nasıl bir kort rengi. Her taraf beyaza, açık renge doymuş. "Işığı gördüm" dedikleri bu olsa gerek. Mikhail bir gün beyaz bir tavşan görür ve olaylar gelişir. Her bulduğun deliğe dalmayacaksın abicim. Tavşan giriyor diye senin de girmene gerek yok. Yeni ve büyük bir dünya? Sonra sonun böyle olur:

Mikhail o gün gördüklerine inanamıyordu. Beyaz tavşanın peşinden koşturmaktan bitkin düşmüş, elinde havlusunu alıp soluklanmak için beyaz zemindeki, beyaz koltuğuna oturup, beyaz havlusu ile rengi atmış yüzündeki teri silmeye başladı. O anda gelen bando bütün huzurunu alacaktı.

Aaaaah Tanrım bu bir işkence olmalıydı. "Kesin rüya görüyorum, bu nasıl bir rüya. Kabus bu! Tavşan deliğine sığdım. Bembeyaz bir dünyaya indim. Ve ilk şampiyonluğumu yaşadım. İnanılmaz bu. Ve bu müzik.... kesin kabus bu!" düşünceleri ile dolu kafası ellerinin arasındaydı.

Sonra kendisine verilen kupayı ısırarak rüyada olup olmadığını anlamaya çalıştı. Değildi. Gidip Alice'e soraydı, bence o biliyor olmalıydı...

(Foto: Getty)

1 yorum:

MELİH 1 Kasım 2010 02:44  

şikelerle dolu bir turnuvayı kazansan ne olur?

diğer maçlardan geçtim, sadece şu adamın ilk turdaki chardy maçını araştırsalar, turnuvayı toptan iptal ederler ya, teniste artık yapanın yanına kar kalıyor. o yüzden bu adamlar da kupa ısırmaya devam ediyor. ha benim şampiyonuma...

yasal uyarı (disclaimer diyor yabancı insanlar)

bu blogdaki fotoğrafların yüzde 99.9'u http://sports.yahoo.com adresinden alınmaktadır.. tüm hakları reuters, ap ve getty images'e aittir.. sanırım.. bu blog tarafsız bir tenis blogu değildir.. sevdiğim tenis oyuncularını kayırırım.. ama sevmediklerime hakaret etmem.. siz de etmeyin, çok ayıp.. yorum yazarken öyle tek cümlelik "saldır federer, vur kır nadal" tarzı yorumlarınızı yayınlamayacağımı göz önünde bulundurun.. merak ettiklerinizi ya da içinde cidden yorum bulunan yorumlarınızı göndermekten çekinmeyin.. tenisi sevelim.. boş alanlara kort dikelim.. teşekkürler..

ben olsam firefox 3küsür ve en az 1152x864 çözünürlükte dolanırım buralarda..

GÖRÜŞ VE ÖNERİLER

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP