25 Kasım 2008 Salı

müneccimvari hareketler

wta tour sezon sonu turnuvası 2 yıl daha doha’da yapıldıktan sonra 2011’de istanbul’a geliyor.. 2011’i ilk 10 içinde bitiren tenis oyuncuları istanbul’a gelecekler.. 3 sene sonrası için tahminimi yapıyorum şimdi:

banko:
maria sharapova
caroline wozniacki
jelena jankovic
ana ivanovic

muhtemel:
vera zvonareva
victoria azarenka
agnieszka radwanska

sürpriz:
serena williams
elena dementieva
alize cornet

yeni yetme:
arantxa rus
anastasia pavlyuchenkova
polona hercog

evet 13 etti farkındayım.. ama yeni yetmelerin performanslarının nası olacağını bilemiyorum.. aslında yaş aralığına baktığımızda wozniacki de yeni yetme sayılır ama banko görüyorum onu ben ilk 10’da.. wozniacki ve ivanovic gelsin gerisi gelmese de olur benim için..

2 yorum:

giggle loop 25 Kasım 2008 16:08  

alize cornet ile Wimbledon'da oynamıştı pavlyuchenkova heralde. Pavlychenko ile kardeşlerdir falan diye düşünmüştü. Sporcu aileleri seviyoruz işte ne yapayım.Mari kirilenko'yu ilk duyduğumda yine böyle heyecanlanmıştım ama hüsran.

onur 25 Kasım 2008 16:44  

:) evet wimbledon'da beni çok heyecanlandıran bi eşleşmeydi o.. sonra anastasia 3.tura kadar çıkıp a.radwanska'ya yenilmişti.

yasal uyarı (disclaimer diyor yabancı insanlar)

bu blogdaki fotoğrafların yüzde 99.9'u http://sports.yahoo.com adresinden alınmaktadır.. tüm hakları reuters, ap ve getty images'e aittir.. sanırım.. bu blog tarafsız bir tenis blogu değildir.. sevdiğim tenis oyuncularını kayırırım.. ama sevmediklerime hakaret etmem.. siz de etmeyin, çok ayıp.. yorum yazarken öyle tek cümlelik "saldır federer, vur kır nadal" tarzı yorumlarınızı yayınlamayacağımı göz önünde bulundurun.. merak ettiklerinizi ya da içinde cidden yorum bulunan yorumlarınızı göndermekten çekinmeyin.. tenisi sevelim.. boş alanlara kort dikelim.. teşekkürler..

ben olsam firefox 3küsür ve en az 1152x864 çözünürlükte dolanırım buralarda..

GÖRÜŞ VE ÖNERİLER

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP