18 Mart 2011 Cuma

ah kolomb yaptığını gördün mü!!!

Kristof Kolomb’un kafasına esmiş. Bir gün atlamış takasına ve “Ben sürekli batıya gidersem, Hindistan’a ulaşırım bence” diyerekten denize açılmış. Aylar süren yolculuktan sonra “Kara göründüüüüüü” sesi duyulmuş. Park etmişler gemiciği. Bizim Kolombus burada gördüğü insanları Hint sanarak onlara Hint demiş. (Bizim köyde Hint’e Hint derler) E ama orası Amerika'ymış. Yeni Dünya imiş.

Neyse yıllar geçmiş sırf bu mallık yüzünden Amerika’ya yerleşen Avrupalı koloniler yerlilere Indian demeye devam etmiş.

Gel zaman git zaman Indian Wells diye bir yerleşim yeri kurulmuş California’da. Burada ise tenis denilen o muhteşem sporun en önemli turnuvalarından biri oynanmaktaymış.

Sonra bu tenis sporu üzerine ülkenin en önde gelen spor oluşumunun radyosunda bir programlar, bir yorumlar dönmüş. Bu programlardan birinde Indian Wells’teki turnuva hakkında konuşuluyormuş. Sunucu arkadaş canım yazık coğrafya bilgisi azmış lisede… ya da bi dakika lan ben Indian Wells’in Amerika’da olduğunu lisede öğrenmedim ki. Daha sonra öğrendim öyle bir yer olduğunu. Nasıl mı? Tenis hakkında araştırırken tabii ki. Baktım turnuva var. Neredeymiş dedim bu. California’daymış. E tenis hakkında bir şey bilmiyorsan… Neyse.

Şimdi ben bu programı sunan arkadaşa kızamıyorum. Çık sun demişler, o da sunmuş. Benim de paraya ihtiyacım olsa ben de spor bile saymadığım golf hakkında konuşurum. Ha ama yalan yanlış konuşurum şekilde olduğu gibi. Asıl sorun çalışanının özelliklerini bilmeden “Yaparsın, edersin” mantığıyla hareket edende. Asıl suçlu patronlar.

E noldu ki zaten şimdi. Sen dalganı geçtin, ben dalgamı geçtim. Güldük, bitti. Unutulacak. Kaç kişi duydu. Duyanların çoğu zaten o kurumun futbol ve NBA dışındaki haberlerinin “güvenilmez” olduğunu biliyorlardı.

Ama şunu biliyorum. Ben burada üçüncü tur yerine yanlışlıkla ikinci tur yazsam utanıyorum. Kendime küfürler ediyorum. Bu kadar masif bir hata yapsam herhalde bir daha yazmaya cesaret edemezdim.

Orange County Hollanda'da değil dikkat edin gençler. Hep bu California yüzünden.

0 yorum:

yasal uyarı (disclaimer diyor yabancı insanlar)

bu blogdaki fotoğrafların yüzde 99.9'u http://sports.yahoo.com adresinden alınmaktadır.. tüm hakları reuters, ap ve getty images'e aittir.. sanırım.. bu blog tarafsız bir tenis blogu değildir.. sevdiğim tenis oyuncularını kayırırım.. ama sevmediklerime hakaret etmem.. siz de etmeyin, çok ayıp.. yorum yazarken öyle tek cümlelik "saldır federer, vur kır nadal" tarzı yorumlarınızı yayınlamayacağımı göz önünde bulundurun.. merak ettiklerinizi ya da içinde cidden yorum bulunan yorumlarınızı göndermekten çekinmeyin.. tenisi sevelim.. boş alanlara kort dikelim.. teşekkürler..

ben olsam firefox 3küsür ve en az 1152x864 çözünürlükte dolanırım buralarda..

GÖRÜŞ VE ÖNERİLER

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP