7 Haziran 2010 Pazartesi

video: köllerer ile gerim gerim gerilin

Caner Eler ile Jurgen Melzer-Rafael Nadal maçını anlatıyorduk. Bir yandan da Tennis.com'un Ticker'ına bakıyordum ki bir haber tam maçın üzerine cuk oturdu. Melzer bir Grand Slam'de yarı final mücadelesi verirken vatandaşları Daniel Köllerer ile Stefan Koubek bir lig maçında (düşünün artık ne kadar düşük profilli oyuncular olduklarını) birbirlerine girdiler. Aşağıdaki videoda Koubek'in Köllerer'in gırtlağına yapıştığını ve "I find your lack of faith disturbing" demek üzere olduğunu görebilirsiniz:



Olayın ne olduğunu bilmiyorum. Ama şunu biliyorum ki Köllerer çok çirkin bir oyuncu. Tipten bahsetmiyorum insan olarak çok çirkin bir insan. En basit ve yakın örneği 2009 Amerika Açık'ta yaşandı. Del Potro'yla tam hatırlamıyorum şimdi ya ikinci ya da üçüncü tur maçında karşılaşan Avusturyalı tamamen tribünlere oynamış aldığı her puanda eli kolu rahat durmamıştı. Bir de set almıştı. Düşünün artık neler yaptığını. Aynı yıl Avusturya Davis Cup takımında diğer Avusturyalı tenisçiler "O varsa biz yokuz" demişlerdi. Kendi vatandaşları tarafından bile sevilmeyen bir isim yani.

Yine burada Koubek'e demiştir bir şeyler maç içinde. Herkes sakin olamıyor. Koubek, "Bana hakaret etti. Hakareti, özellikle de ondan gelen hakareti, kaldıramayacak kadar delikanlıyım" dedi maçtan sonra. Tutmayın küçük enişteyi.

0 yorum:

yasal uyarı (disclaimer diyor yabancı insanlar)

bu blogdaki fotoğrafların yüzde 99.9'u http://sports.yahoo.com adresinden alınmaktadır.. tüm hakları reuters, ap ve getty images'e aittir.. sanırım.. bu blog tarafsız bir tenis blogu değildir.. sevdiğim tenis oyuncularını kayırırım.. ama sevmediklerime hakaret etmem.. siz de etmeyin, çok ayıp.. yorum yazarken öyle tek cümlelik "saldır federer, vur kır nadal" tarzı yorumlarınızı yayınlamayacağımı göz önünde bulundurun.. merak ettiklerinizi ya da içinde cidden yorum bulunan yorumlarınızı göndermekten çekinmeyin.. tenisi sevelim.. boş alanlara kort dikelim.. teşekkürler..

ben olsam firefox 3küsür ve en az 1152x864 çözünürlükte dolanırım buralarda..

GÖRÜŞ VE ÖNERİLER

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP