30 Ağustos 2009 Pazar

çok fantezik amerika açık 09 tahminleri

uyuyamadım.. sağa döndüm, sola döndüm uyuyamadım.. ve elemelerden gelen tenisçilerinden tablolara yerleşmesi ile birlikte tahmin zamanının geldiği kararına vardım ve yataktan fırladım.. işte uykusuz kafayla yapılan o tahminler (korkmayın tabloların üstüne tıklayın):

tek erkekler çok yüksekten uçan tahminlerim:

burada verdasco - roddick maçını kimin kazanacağını bilemedim.. nasıl olsa ikisi de kazansa djokovic yener dediğimden attım bi tanesini artık.. "ulan djokovic nasıl kazansın manyak mısın" diyenlere hak veriyorum.. ama tahmin bu biraz da his işi.. tabi gönülden geçen isim de kayırılıyor sanki biraz.. hadi bakalım..

tek kadınlar iyice saçmalamış tahminlerim:

özellikle lucie safarova'yı yazdığım 1/16'lık kısma kimi yazacağımı bilemedim.. orası kapanın elinde kalacak.. jankovic şarapova arasında çok düşündüm.. şarapova'nın o maçta harika servis attığını süşledim ve onnu finale çıkardım.. venus ile serena'dan da kim yener bunu tahmin etmek zor..

siz de yorum kısmına çeyrek finalden itibaren tahminlerinizi bırakırsanız çok mutlu olurum..

11 yorum:

Puskas 30 Ağustos 2009 13:33  

:) tam fantezi olmuş gerçekten.Djokoviç'in böyle bir 4lüden sağ çıkması olanaksız bence :)

Unknown 30 Ağustos 2009 13:56  

sen bayağı uçmuşsun bayanlarda bence :)
erkekler çeyrek final tahminim:
Roger Federer-Sam Querrey
Novak Djokovic-Andy Roddick
Fernando Gonzalez-Gael Monfils
Juan Martin del Potro-Andy Murray
Yarı Final içinse:
Roger Federer-Andy Roddick
Fernando Gonzalez-Andy Murray
Final
Federer-Murray
Bayanlardaysa;
Dinara Safina-Jelena Jankovic
Elena Dementieva-Svetlana Kuznetsova
Victoria Azarenka-Venus Williams
Flavia Pennetta-Serena Williams
Yarı Final:
Jankovic-Dementieva
V.Williams-S.Williams
Final:
Dementieva-S.Williams
S.Williams kazanır diyorum.Aslında bence bayanlarda bende uçtum ama karar vermek zor ne yapayım.Mesela Dementieva yerine Jankovic,Azarenka yerine Li ya da Radwanska'da gelebilirdi.Ama kazanan tahminlerimde kesinlikle kararsızlık yok :)

brokoli 30 Ağustos 2009 14:47  

:) bazı uçuk noktalar var tahminler de ama yine de çok da fena değl bence :))
erkeklerdeki benim tablom şu şekilde ;
çeyrek final;
Roger Federer-Sam Querrey
Novak Djokovic-Andy Roddick
J.Tsonga-Rafael Nadal
Juan Martin del Potro-Andy Murray

yarı final;
federer-djokovic
nadal-murray

final;
federer-murray

finali kestiremiyorum %51 federer diyorum..

bayanlarda çeyrek final;

safina-jankovic
dementieva-wozniacki
azarenka-venus
pennetta-serena

yarı finai;

safina-dementieva
venus-serena

ben bu sefer ki olası venus serena maçını bu kez venusun kazanacağını düşünüyorum bence venus için kilit maç azarenka olucak onu geçerse finalde de dementievayı yenip kupaya uzanır..

aliye 30 Ağustos 2009 23:35  

erkeklerde çeyrek finaller;
federer - davydenko --> federer
djokovic - roddick --> roddick
tsonga - nadal --> nadal
del potro - murray --> del potro
yarı finaller;
federer - roddick --> federer
nadal - del potro --> del potro
final;
federer - del potro --> federer

bayanlarda çeyrek finaller;
safina - jankovic --> jankovic
dementieva-kuznetsova--> dementieva
v.williams- azarenka --> v.williams
s.williams- zvonareva--> s.williams
yarı finaller;
jankovic - dementieva--> dementieva
v.williams-s.williams--> s.williams
final;
dementieva-s.williams--> dementieva

Spooky 31 Ağustos 2009 12:44  

daha da girmem bu siteye...
v. williams, kınıyorum.

safina da yenilecekse finalde yenilir diyorum ben :)

verdasco'dan umutluyum ben en azından iki tane süper son16 ve son8 sekiz maçı izletir diye umuyorum.

rıza yaşar 31 Ağustos 2009 14:55  

ben kısaca şampiyonluk tahminlerimi yapayım:
erkekler: Djokovic
Bayanlar: Safina

Dinza 31 Ağustos 2009 15:15  

Erkekler:

Çeyrek final

Federer-Davydenko
Djokovic-Roddick
Tsonga-Nadal
Del Potro-Murray

Yarı Final

Federer-Djokovic
Nadal-Murray

Final

Federer-Nadal

Şampiyon

Federer

Kadınlar:

Çeyrek Final

Safina-Jankovic
Dementieva-Kuznetsova
Azarenka-V. Williams
Pennetta-S. Williams

Yarı final

Safina-Dementieva
Williamslar

Final

Safina-S. Williams

Şampiyon

S. Williams


Aslında Nadal'ın çeyrek finalden çıkabileceğini düşünmüyordum ama son %100 iyileştim ve süper hissediyorum mealli, uzun zamandan sonra ilk kendine güvenir açıklamasından sonra ve tabii gönlümden öyle geçtiği için Federer-Nadal finali görebileceğiz sanki diyorum:)

brokoli 31 Ağustos 2009 16:32  

ben bu aşamada v.williamscıları kınayamıycam formda ve bu turnuvayı ahanda alır diyebilceğimiz kim var serena mı??? sharapova mı?? (o servislerle) safina mı??? jankovic mi??? bayanlar tenisi resmen favorisiz :)))

Unknown 31 Ağustos 2009 19:07  

bence serena alabilir.daha önce de söylemiştim grand slamlerde başka bir hava geliyor üstlerine.silip süpürüyorlar.bakın son 10 wimbledon'ın 8'i bir williams'a gitmiş,ayrıca bu sene yapılan 3 grand slam'in 2'si yine bir williams'da:serena'da.bence bayanlarda williamslardan biri kazanır ama serena daha ağır basıyor gibi.sharapova'da iyi bir geri dönüş yaptı ama williamsların yanında pek şansı yok bence.ve bu arada brokoli'nin son cümlesine gerçekten de katılmamak mümkün değil.

nuage 31 Ağustos 2009 23:54  

İnsanların Rogers Cup'ta final oynayan Şarapova'yı görmemezlikten gelmeleri inanılır gibi değil. Benim hep favorimdi ama, o yokmuş gibi davranıyor olmanız da biraz garip. Dementiyeva'yı yener Şarapova diyorum ben. Acımayacak bu sefer. Hele o seyirci karşısında aslâ! Unutmayın: Her zaman GS'lerde "underdog" seyirci desteğini alır ve Dementieva karşısında, Şarapova bir "underdog". Go Sharapova Go! :)))

Unknown 1 Eylül 2009 15:06  

evet sharapova iyi ama en iyisi değil bence ben o yüzden serena williams kazanır dedim.

yasal uyarı (disclaimer diyor yabancı insanlar)

bu blogdaki fotoğrafların yüzde 99.9'u http://sports.yahoo.com adresinden alınmaktadır.. tüm hakları reuters, ap ve getty images'e aittir.. sanırım.. bu blog tarafsız bir tenis blogu değildir.. sevdiğim tenis oyuncularını kayırırım.. ama sevmediklerime hakaret etmem.. siz de etmeyin, çok ayıp.. yorum yazarken öyle tek cümlelik "saldır federer, vur kır nadal" tarzı yorumlarınızı yayınlamayacağımı göz önünde bulundurun.. merak ettiklerinizi ya da içinde cidden yorum bulunan yorumlarınızı göndermekten çekinmeyin.. tenisi sevelim.. boş alanlara kort dikelim.. teşekkürler..

ben olsam firefox 3küsür ve en az 1152x864 çözünürlükte dolanırım buralarda..

GÖRÜŞ VE ÖNERİLER

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP